- Idag är det solstrejk som gäller!




Faktiskt känner jag mig exakt såhär idag, bortsett från några kulor
som hänger där till höger då ;-)

Magen är som en spärrballong, kan bero på att vi varit hos svärmor
och ätit våfflor iofs, eller att jag har lite rörigt där just nu rent allmänt,
men anledningen är oviktig, här har ni bilden av mig och jag är ivf
inte så korkad att jag lägger mig ute i värmen i ännu en dag och
jäser buken än mer !

Svägerskan blev mer eller mindre ivägskickad på fiskeäventyr bort
i byn nånstans, jag VÄGRAR ge mig ut och promenera bland mygg
och broms när termometern fortfarande ligger och dallrar kring 30
grader!!!

Min ansträngning för dagen har istället varit att åka i AC-kyld bil till
grannbyn, inhandlat lite färskvaror, promenerat till svärmora och nu
lite senare hasa mig ner till ån för en fisketur i kvällsvärmen... Bland
mygg och knott och förhoppningsvis fisk!

Herregud, man kan inte vara utomhus jämt, säger kropp och själ
ifrån så är det bara att stanna här inne och häcka, solen är inte det
allra viktigaste jämt, nu vet vi att den finns, skiner garanterat i morgon
också och då ska jag attackera...solstolen, eller ån? med ny kraft och
energi..... tror jag ivf....
1 Kristina:

skriven

asg

Coolt:)



Visst är det konstigt att män får se ut så men inte kvinns?

Fast, vem bryr sig...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: