- I en sal på lasarettet!

Och ni som känner mig kommer att förstå hur mycket jag älskar
den här videon, ni vet ju inte om att jag älskade den här visan när
jag var liten flicka, MEN ni vet ju om ett annat specialintresse som
jag har...?

 


Kanske skulle man köpa trean ändå?

1 Caroline:

skriven

Nej, du skojar. Det var ju MIN favvosång när jag var liten! Eller mindre rättare sagt. Jag vill inte bli vuxen-jag vill inte bli vuxen-jag vill inte bli vuxen. ;)

2 Lindis:

skriven

Ja, jag funderar på att börja ta upp sims igen men det blir efter flytten isåfall så jag inte fastnar hihi kram

3 Thalina:

skriven

Minns den mycket väl och den är så sorgsen.Ha en fin kväll kram Thalina

4 Eva-camilla:

skriven

Åh jag tyckte alltid den var så sorglig..och tycker ännu! Klart du ska ha Sims 3 :D äldsta dottern har precis fått det av sambon! tycker det är skitbra!

Kramar

5 jeanette:

skriven

det är en vacker visa... min mormor lärde mig den och en massa andra gamla skillingatryck när jag var liten... det görs ju inga skillinavisor längre (vad jag vet), så det är verkligen ett kulturarv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: