- Hur bra som helst!





Hittade (och lånade..... ) den här underbara bilden, serien hemma hos någon
som jag just passerade på det här bloggplus-grejen jag har. Hur bra som helst
om man vill surfa runt och tiita på olika bloggar, som nu när man inte orkar med
solande.....  Tyvärr är jag så vilse på särbots dator att jag inte ens kom åt adressen
till sidan jag hittade den på så jag kan inte länka dit .......



Vill ni också använda er av Bloggplus tjänster så klicka bara på
 bannern här nedanför så kan ni anmäla er och er egen blogg,
 för grejen är ju den att samtidigt som man
själv hittar av en massa roliga bloggar så kommer andra
 att titta in hos er, smart va?






förresten, kör ni verkligen brazilian wax?
jag säger bara ALDRIG
jag är ju vuxen för f-n!!!!


1 Miranda:

skriven

Att ha hårig kropp uppskattas av självaste jag då det blir minusgrader i Högland LER



Även kisstofsen är uppskattad, då man sitter på kalla älgpost på hösten. Nej hår skall man ha....

2 Kristina:

skriven

Vad är poolen då?

nyfis



Skall testa det, har en banner under varje inlägg om en gratissida. Den är inte helt fel den heller:)



Kram

Kristina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: