- Framme och placerad på rätt ställe ;-)

Nä men seriöst, ska försöka att INTE fastna vid nån korkad blogg den här trippen, än så länge är vädret hur fint som helst och man kan ju ivf drömma om en solig midsommar, eller hur? Kallt är det ivf men vi har varit uppe hos svägerskan på te och lite "Grannfejden", kan återigen bara konstatera att människan, hon är allt bra korkad....

Hittade av ett hus här i byn som jag skulle kunna tänka mig att kämpa lite extra för att komma tillbaka hit för, vad kall och beräknande jag lät nu då.... Nå ja, det är ett drömläge med ladugård, utsikt mot Gitsfjället and of course, "room for a pony" !! Kanske man måste ha lite koll på serien "Hyacinth" för att uppskatta det sista skämtet, isf vet jag ju att Millaca åtminstone flinar lite, eller hur?

Blev fiskesugen nu när särbot skulle ta en tur runt byn, här ska ju visas upp även om jag ju faktiskt har bott här redan i 3 år men jag lyckades ivf att förhandla bort svängen om grussilon... Japp, han är inte bara förtidspensionär, han är smått vansinnig också, men i lagoma mängder står man ut faktiskt!

Fisken slog så fint i Långseleån, synd bara att klockan är så mycket, vissa kollar behövs av motorer tex innan man ger sig ut på årets första fiskesväng, och förresten, Erika från byn hade kommenterat angående öl eller fiske, hur tråkig är man om man svarar såhär, öl OCH fiske är det ultimata för mig ;-)

Men trevlig midsommar på er nu, jag springer ju förbi här i morgon med och hoppas att vi alla får vakna upp till en solig midsommarmorgon bara! Förresten så kan jag bara upplysa om att det faktiskt är hyfsat mycket molnfria fläckar just nu, mycket ljust och härligt till skillnad från min mörka lägenhet...
1 Jag:

skriven

Mina ungar är sååååå välartade...=-)



Kram då dig... Se nu till att få en riktigt fin midsommar...

2 Lindis:

skriven

Ha en jättefin midsommar! Hoppas du får fint väder! Kram

3 Eva-camilla:

skriven

Hoppas du får en underbar midsommar & helg!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: