- För ända in i h-vete.......



lite så känns det just nu
är det inte det ena som strular
ja
då är det nåt annat.....

just nu är messenger helt uppåt
väggarna värdelöst...
jag skiter i det här och sätter mig
helt sonika och spelar istället

så får det bli
ha en bra kväll och i morgon drar
jag till landet över midsommar,
kanske blir det lite fiske
annars ska jag trösta mig med lite
öl tror jag

lev och må och näääää,
jag är inte arga på er
lovar!
1 Erika:

skriven

Jag röstar på öl före fiske! :) Trevlig midsommar!

2 Eva-camilla:

skriven

Önskar den lille tantan en go midsommar! för det ska jag ha! med eller utan paraply..hehe

Kramar

3 Lindis:

skriven

Hehe skönt att du inte är arg på oss, trevlig midsommar, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: