- Fisk*******, fiskarna from hell.....INGEN fisk...




Kan bara konstatera att här, här blir inga fiskar uppdragna :-(
funderar seriöst på att köpa med ett paket fiskpinnar till återresan
i morgon..... så mycket värdelöst fiske har jag aldrig varit med om i
den här ån nånsin......

Nå ja, snart sitter vi i bilen, särbot m moster och jag och det blir nog
en ganska simpel resa då solen försvann i moln för ett bra tag sen,
var lite rädd för överdriven värme men det ordnade sig...

(nu är det bara fisken jag är orolig över..... kan man tappa känslan
vid vanligt fiske?????? , för en sak är säker, lusten är långt borta vid
det här laget....)
1 Jag:

skriven

Ja jag hoppas verkligen att de snart slutar snurra...Huuuu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: