- En tyst minut för Michael Jackson

Enligt Aftonbladet är Michael Jackson död efter ett hjärtstillestånd vid lunchtid, torsdagen den 25 juni. Tänker inte spekulera ett endaste dyft, hoppas att den eventuella sanningen kommer fram om dödsorsak och bara säga att jag faktiskt blev ledsen när jag läste det.

Vad man än har haft för relation till Jackos musik så finns det väl ingen som har missat den, själv kom han in i mitt liv samtidigt som jag började få springa på discon som 15-åring, har många härliga minnen från den tiden och jag hoppas att han får den frid och den ro han så verkar ha eftersträva under flera av sina sista år i livet.


1 kristina:

skriven

Tragiskt, kom av mig totalt nu...



Kram

2 kristina:

skriven

Vännen låter väl bra:) Vi är ju bloggisar...



Livet är konstigt, väldigt.

Vill också veta vad som hänt innan jag tror tidningarna, han hade väl rätt bra koll på sin kropp med alla anställda läkare...



Kram

4 Lindis:

skriven

Jag har aldrig varit ett fan av honom men visst är det tragiskt att gå bort så ung som 50 år, kram

5 Angelica - fyrbarnsmamman:

skriven

haha, jag tyckte det lät jätte bra till en början men sedan kom nog solstingen fram där på slutet ^^



Ha en underbar dag nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: