- En titt inuti litentanta

Har faktiskt lokaliserat två ställen där jag inte har träningsvärk och sviiiiiiiarns så ont i kroppen ;-)

Först har vi musklerna kring ögonen, där gör det inte ont..... (till skillnad från särbot då...)




Sen finns det även nåt litet ställe på baksidan av litentanta där det inte jävlas också, själva bakre bukmuskulaturen tror jag går ganska fritt också minsann!




men annars så är det helt korrekt med allt rödfärgat ......... Det har varit mycket på sistone kan jag bara lugnt konstatera för nu är det ju ända sen i fredags jag ansträngde gamm-kroppen och man skulle ju kunna tro att det skulle ha lugnat ner sig en gnutta då, eller hur?

Vill du också gå in och titta över din kropp, sjukvårdsupplysningen har den här anatomiska atlasen!
1 mamma:

skriven

Du ska vara rädd om dej så du inte förstör det du har byggt upp nu. Lova mej det!!



Kram mamma

2 Anna:

skriven

Haha! Så j@#la bra (be)skrivet...!!

...stackars dej!! Träningsvärk är inte att leka med...

Vet allt om det där med att man BORDE gilla och vara bra på samma saker... Har en gymnastiklärare till far och GISSA vem som förväntades gilla gympan i skolan och som hade "en fis på tvären" när det förutsattes att jag dessutom skulle vara bra på det... Haha!

Men det lustiga är att jag gjorde en helomvändning i 20-årsåldern... Vet inte riktigt varför, men jag misstänker att jag kan ha blivit träffad av blixten eller att jag drabbades av någon psykisk sjukdom... Hehe!!

Jag har tänkt på dej flera gånger dom senaste dagarna och funderat på vad du haft för dej... :)

Kram och ha en bra start på veckan och att träningsvärken snart ska klinga ut... :)

3 Lindis:

skriven

Ja, var rädd om dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: