- En slemmig torsk i en brödrost, för fan!!!

Just nu är jag sådär lämpligt go och glad, igen.... måste ta och inte bli så jädra irriterad när särbot drar upp fisk efter fisk efter fisk och jag... får en ynka sketen abborre.... Ska inte stirra mig blind på hans stora gädda och bara njuta av naturupplevelsen.... (nu är det dock så att tom särbot höll med mig, vi gillar väl visst naturen, inget annat snack, MEN en fisketur utan fisk är som choklad utan...choklad?)

Tur att det ivf fanns en låttitel som beskriver mitt humör just nu, varsågoda, jag bjuder er KSMB- En slemmig torsk i en brödrost!!





förresten, vi blev bortjagade av en kaxig bäver i kväll,
eller så tror jag åtminstone att han uppfattade det hela,
hoppas att bilderna blev bra för jag lyckades få med lite
bävernos över ytan ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: