- En nalleaward till litentanta! :-)




Den här hittade jag alldeles till mig hemma hos Ensam mamma söker sig själv :-)
(eller ska jag kalla dig Äh varför inte?) eller kanske jag?, nu blev det krångligt minst
sagt....

Ivf har jag fått en jättegullig nalleaward som kommer med lite förpliktelser minsann,
jag ska vidarebefodra den till 12 av mina bloggkompisar som jag läser, är alldeles
för upp i varv just nu för att hinna sätta mig och länka så det återkommer jag till i kväll
efter....da dam, Morden i Midsomer ! (Ja jag vet, jag ska sluta tjata om det hehe!)

Ha det allra bäst, jag ska ut på affärerna fast först är det inspektion som gäller, man
måste ju kolla in dotterns nya klippning!
1 Junitjej:

skriven

Tack för tipset om olika allergiprodukter. Idag har det dock känts lite bättre, då vi inte har klippt något gräs här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: