- Det är liksom tomt på ideér....



Men eftersom att dottern ju gått ut ettan idag
så måste hon ju få sig en liten ros, eller hur?
(nu har hon iofs redan fått den en gång idag
men nu ska vi inte vara såna.....)

förresten,
har jag sagt att jag har en skitsmart, skitfin,
skitduktig dotra här hemma, ja eller nån "annanstans"  förut?

skulle inte flasha med det men herregud
inte gör det ont i ett modershjärta att tassa
in och kolla av skolans datasida ivf....




och det känns bara SÅ JÄDRA SKÖNT!!!
för även om man inte kan leva nåt lyxliv,
och ösa över ungarna moppar och utlandsresor
och märkeskläder och fan och hans moster

Men asså hallååååå, säger jag bara,
en sak man inte kan köpa
(eller om jag ska vara korrekt så finns det en
himla MASSA man inte kan köpa.....)
men återigen,
man kan aldrig köpa sig en vettig skalle
en lust att plugga och ta vara på tiden i skolan,
nä, nä
tänk på det alla småtjejer runt i Sverige,
kanske är dags att börja tänka steget längre än
-vilket löshår ska jag ha i dag dååååååå? ;-)





o visst är det väl ganska typiskt att när man bara ska
kleta ihop nåt snabbt, fort och häftigt.....
då krånglar allt....
men det är ju blogg i ett nötskal........
1 Lindis:

skriven

Ja, hon är verkligen duktig och vacker! Hon kommer gå långt! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: