- Bara som en liten jämförelse alltså ;-)



Om ni tittar rakt nedanför håven med MIN gädda ;-) så ser ni ett
verkligt monster nämligen, den där liiiiiiiiiiiiite mindre gäddan som
ett visst särbo kämpade med att få upp i båten strax före jag tog MIN
gädda, dvs den som ligger i håven (och som ett visst särbo måste
använda BÅDA händerna till att orka hålla upp!!)....

Vad han tyckte om sin liiiiiiiite mindre gädda ?
Hmmm, hur var det nu han uttryckta sig, det var visst nåt om kraftiga
käkar och nåt annat.... att det var en redig en gädda han  plockat upp
kanhända? HAHA! (oops, verkar jag dryg?)

Nå ja, blir inget bild-micklande ikväll heller känner jag, har ganska
nyss landat här hemma, tryckt i mig ett par köpecigg och pratat med
särbot (storfiskarna alltså ;-)!) och uppdaterat mig lite med dottern.
Nu ska jag bara njuta av min dator och mitt bredband ett tag, kanske
blir det nåt fixat i morgon istället?

Ha det allra bäst och vet ni vad? Jag har fått ett par shorts!!!! Fast nu
är det så att jag själv känner att de är aningens för korta och aningens
för fräcka (?) för en morsa så vi får se om jag vågar ha dem i morgon... ;-)
Tusen tack ändå dotra mi! Löööööööööööööv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: