- Äntligen var räkningarna klara!



Lika hemskt som det är att sätta sig ned med eländet vareviga månad
lika härligt är det ju när allt är klart, pustar ut och funderar på dagen....

Hoppas att mina fiskeskor  har hunnit torka (jooo, så har det visst blivit,
vissa vita märkes-dojjor har fått fungera som fiskeskor eftersom att jag
inte alls gillar att trampa omkring barfota på antingen steniga eller
leriga åbottnar...) hemma i Högland snart...

Vill inte att de ska mögla eller något sånt och snart är jag ju tillbaka igen,
hotet om att sticka och fiska nån annanstans där det finns mer och bättre
fisk verkar vara ett riktigt ett... Kanske det vore kul att plocka lite ädelfisk med,
bara man kan skydda sig mot alla flygfän då... Nu är det HEMSKT däruppe
och jag njöt så av min balkong i natt, inte en endaste mygga så långt ögat
kunde nå!

Ska smita iväg till stan snart, tror att jag  tar min egen jeanskjol dock då
jag banne mig är alldeles för långbent för de där korta shortsen.... Får ha
dem annan gång kanske?


1 Ea:

skriven

Haha, vad komiskt för det är den lägenheten. Du får komma på fest igen vid senare tillfälle, hos oss! :)



Om det är mindre än 13 år sedan så måste det ha varit hos Elisabeth som bodde här innan. Jag tror att hon hette det :).



Nu: dusch. Sedan: staket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: