- Whoot?!




Vad reagerar jag på här? Som gammal hästtjej fattar jag ingenting när jag läser om någon som sitter till häst OCH talar i telefonen samtidigt?! Alltså, det är ju lika troligt som att man skulle sitta o babbla på dass, eller än värre när man är borta på charter?? ok, ok, jag är antik märker jag hehe!

Sen bara älskar jag det faktum att Vks Lyckseleredaktion släppt igenom obrydd, här uppe sätter vi nämligen dit ett O före så ändrar vi hela betydelsen av det ursprungliga ordet, väldigt bekvämt ska ni veta ;-)  Som tex nu, jag har oitte, eeh, jag har oäte, jag har också osminka mig o obytt om innan färden till modern för middag.... (vilket i sig innebär att jag är sent ute, vi ska ju vara där klockan 17....oops) Testa själva så märker ni hur enkelt språket blir, jag har som vanligt ostädat hemma, en massa tvätt vilket då blir otvätte osv i all evighet, amen!

Att vara så nära en björn som 80 meter och det på en hästrygg måste ju innebära att antingen hästen, eller björnen, inte är så brydd i främmande dofter, tur för henne oavsett vilket måste man ju säga och sen att hon vänder tillbaka för att hämta mobilen, sitter av?! och sen vänder hemåt är för mig helt jädra otroligt!!

Nå ja, olika generationer, olika tänk, en annan hade ju kunnat bygga vidare på hur otroligt liten chans det öht varit att man ens närmat sig den vägen, det stället nånsin, skit samma i mobiltelefon eller inte!

Men nu är det käk, adios!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: