- Vi tar oss en liten utflyktsdag





Nu ska vi INTE alls ta upp på Borgahälla, här åks bil bara utan
promenerande, hoppas på lite möjligheter till fotografering förstås
men annars är det mest för att inte jag vill vara utomhus...

Ganska otroligt att tänka sig att jag har bott här uppe i Myggriket va?

Ha  det bra i värmen, som ivf vi har kvar ;-)

1 Anna:

skriven

Hihi!

Och jag LOVAR att inte tala om att du inte sagt något..

Visst är södra Sverige helt underbart när vädret är rätt, men även norra Sverige har sin tjusning ... Ord som jag ALDRIG hade trott skulle komma ur min mun, när jag som mellanstadietös, pga av pappsen passion för den svenska fjällvärlden, fick tillbringa flera sommarlov där fajtandes med mygg, medans kompisarna låg vid sjön och lapade sol... fniss

Kram vännen och hoppas du får en underbar helg!

Här är det iskalla budgetbubblet upphällt för att fira den barn -och dyngsnyggofria helgens ankomst... Hehe!!

2 a home far away:

skriven

Fin blogg du har med fina foton!



Ha en fin helg

Kram Gunilla från Singapore


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: