- Upp och iväg!




Nu får vi också oss en liten promenad, ska älga ner på stan och banken,
svängom modern och givetvis tas dottern med då hon ju är den enda i vår
familj som behärskar Vista, verkar lite korkat att jag ska improvisera och
samtidigt förklara... eller hur?

Sen har vi torsdag morgon, eller som det brukar bli, lunchtid
då blir det bara korta promenaden ner till båten som gäller!
FIskehysterien sätter ju nämligen snart igång igen då det är
Högland för hela slanten över helgen igen! Tänk vad lite man
kan ha att göra i stan under tråkiga sk sommardagar jämfört
med några dagar på landet!

Ha det bra så synes vi senare, och ja, jag är fortfarande mätt
sen igår ;-) (fast nu när jag tänker efter så klämde jag ju i mig
ett par mackor innan sänggåendet i går kväll...mysko, när man
är proppmätt blir man ju alltid hungrig igen...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: