- Uj vad jag sover o zznarkar....



Nä, men snart, alldeles snart ligger jag nerbäddad i min knöliga säng, tänk att det ska vara så svårt att packa ur packning va? Har ett par svängar till Högland vilket innebär att halva sängen, och nu talar vi inte om en dubbelsäng utan en sån där mittemellan-variant, är full i både stora ryggsäcken, rena kläder och en massa extrakuddar från soffan.... Har ju använt sängen till att titta på den där andra apparaten än den här *blinkar*

Tänkte testa en riktig ego-tripp-grej idag, är ni med? Jag fick beröm idag.... *knallrö*  Och vet ni vad som är än värre? Jag förtjänade det  *gömmer mig bakom dataskärmen*

Så, nu har jag sagt det, skrivit det menar jag, jag fick beröm och jag har fan i mig förtjänat det också! (inte vet jag om det känns så mycket bättre nu efter jag skvallrat på mig själv.... men det häftiga är att jag banne mig känner det som att JA, jag kommer att komma tillbaka till jobbet, MED hjärna och kanske en lite trasigare kropp men vad då, får jag en gnutta beröm redan så är jag på rätt väg!!!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: