- Uj uj uj uj......

Dagen blev lyckad


en liten bärbar till modern
o en MASSA mat till oss andra....

Trots att jag faktiskt vågade säga till om laktosfritt,
och det kändes aningens töntigt måste jag erkänna,
så sitter jag här och fiser värre än en gammal hund...

Så till den milda grad att särbot öppnade ytterdörren,
fast mina "utomeuropeiska" grannar har grillkväll och
ungarna är vakna....
Hahaha!

Det är bra mycket roligare att vara den som gasar ner
än den som måste stå ut med stanken.... Maten var helt
ljuvlig, de andras dessert verkade vara superb, och NÄ,
det är ingen fara och jag var proppmätt men vet ni vad,
trots att det är en fin en krog hade de bara efterrätter med
en massa laktos....

Men som sagt, var
min mage leker fisa värst i världen-leken trots allt och ja,
ska väl inte klaga när särbot ligger så tyst och stilla på min
säng.... Kanske borde kolla av så han inte är medvetslös?

Kan verkligen rekommendera



oops..... han har faktiskt somnat....
voi voi....... det är krut i den här tantan!

1 Ea:

skriven

Haha, ja, jag skrev till dig och beklagade mig angående min glömska för jag var ju tvungen att skriva till någon som förstod vem jag pratade om :D.



Gud så gött med mat från TC. Jag måste ta med mig Mats dit och frossa.



Ha en skön kväll nu och jäs riktigt ordentligt! :)

2 En Oskriven Framtidd:

skriven

Tack för dina ord på min blogg! Visst är djur fantastiska stora som små. Förstår att du har haft det tufft också i livet och jag förstår vad du menade när du skrev aldrig att den kan vara värt det först. Det tänkte jag med först, men sen var jag tvungen att ändra på för att orka kämpa. Om det inte har någon mening varför ska jag då kämpa.. Blev så glad för dina ord! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: