- Tjuvlyssning kan ge resultat!




Vad ska man äta som strängeligen upptagen barnfri morsa med alla bollar
i luften och en mage som knorrar efter mat, GOD sådan?

Jo, eftersom att man ju är bilburen, tack modern, så kör man liksom en liten
omväg om stan efter att dagens stund på sjukan är avklarad... liksom av en
händelse hamnar man på E4-an i riktning norr, oops, helt plötsligt står en
bil parkerad utanför Max och ja....Vad göra?

Jag var ju helt enkelt tvungen att kliva ur bilen, kunde ju inte sitta där som ett
annat fån och dräggla utan in med mig och framför mig i kön står tre trallande
lottor, eller kanske bilkårister (visst finns det nåt som heter bilkåren fortfarande?)

Sista tantan beställde ett LAKTOSFRITT orginalmål !!!!!!!! Det finns laktosfria
alternativ på Max, himlen är nära och nu är bojkotten av vidriga McDonald total!!!

Så nu sitter jag här, rapar behagfullt utan laktosgaser och illamående, livet är
för jädra behagligt ibland måste man ju säga och ja, I feel good! ;-)

Och som lite kuriosa måste jag ju bara få berätta att jag
har haft storfrämmande här på bloggen också, Färjan-Ruth
har varit inne och kommenterat, inte illa va?
Vill du in och titta på hennes blogg,
varmt välkommen till Båtpastorn !
1 Anna:

skriven

Haha! Japp, så illa är det och fortsättning följer säkerligen... fniss

Skönt att läsa att du är mätt och belåten... L

Kram på dej vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: