- Svullomiddag till Morden i Midsomer!



Blev ännu en burgarmiddag den här veckan.... den här gången med lökringar till,
ska alltså inte beklaga mig högt över gasmage o magknip o svullobuk o fisrekord,
antar jag ....

Till det satt jag o särbot o avnjöt veckans Morden i Midsomer, missade ju veckans
avsnitt men återigen så tacksam för Play på svt, varför öht böka och stressa när man
ju kan sätta sig i lugn o ro och titta precis när man känner för det?

Nu ska jag gå igenom min garderob, har fortfarande en 5 500 föremål att prova....
*pustar ut*
(jo, det är ju givetvis på SL jag pratar om,
hemma så går det tämligen snabbt!)
1 Lindis:

skriven

Mmm vad gott, länge sedan jag åt det nu kram

2 Thalina:

skriven

En burgare kan man väl ta sig ibland.Ska ta och gå in på SVT Play och se om jag hittar något att se på.Här regnar det men nästa vecka ska jag till landet igen.Varm kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: