- Sov kanske en gnutta för länge

i morse... Det är så typiskt, när jag vaknar före väckarklockan så måste jag ställa om den och sova bara en liten, liten stund till... ställde fram den en kvart sisådär, vaknade sen 10 minuter efter att jag skulle ha börjat jobba för dagen... Blev alltså inte den allra bästa starten på dagen, som tur var så hann jag faktiskt vakna till liv innan det var dags att kliva in i kylan för dagens pass!

Det rullar på ganska bra på avdelningen, börjar känna mig mer och mer hemma, lyften går mer av bara farten än av kraftig anspänning i de muskler jag nånstans börjat att hitta igen, positivt till tusan måste jag säga! Men kallt är det, tungt som vanligt och tempot är högt, som tur var gick Rockklassiker på järnet på radion så det var bara att starta upp, här i Umeå hittar du igen den kanalen på 107,0 FM.

Just nu sitter jag dock som en säck potatis, skulle INTE sätta mig på arslet när jag kom hem utan tanken var att jag skulle sparka igång särbot också, aktivera oss på något sätt, men duggregn och trötthet ändrade mina planer. Tror vi fortsätter att titta på husannonser istället, mycket roligare!
1 Lindis:

skriven

Så där var jag förut men nu vaknar jag oftast före klockan eller bråkdelen av en sekund att klockan ringt.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: