- På tal om att ta hand om sig själv...



det är lite svårare att göra sånt när det inte funkar rent ergonomiskt på den avdelningen där man jobbar, PUNKT!!

Jag kan bara såhär i efterhand konstatera att när det i vissa fall är lättare (dvs inte tekniskt möjligt att meddelst hjälpmedel) dra halvfulla halvpallar för hand än att försöka knöla in vår trasig, vingliga sk "halvpalls"-förflyttare.....

Hur sunt är det, egentligen, på en skala, att folk, framförallt vi tanter, sliter tungt i 8 graders värme och det mesta handlar om lyft som ingen arbetsterapeut eller sjukgymnast, eller skyddsombud skulle godkänna nånsin.........

Nå ja,  nu är jag ledig, packa och dra är vad som står på agendan, här ska dras stora gäddor minsann, vare sig dem vill eller inte!!
1 Lina:

skriven

Ha ha, klockren bild!

Sorry att jag varit dålig på att svara på inlägg, ska försöka förbättra mig på den fronten!

Storkuken på dig!

2 Lindis:

skriven

HOppas du får en storgädda nu =) kram

3 Tina:

skriven

Hallå, du måste fråga mig först, innan du lägger in bilder på din blogg som föreställer mig...moa ha ha!! Kram! Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: