-Oops, inlägg borta?

Självklart har jag lyckats slarva bort ett helt inlägg, får skylla på svägerskan, som vanligt ;-) Hon hade mage att både ringa, och sedan komma hit, mitt i författandet som ju var hur komplicerat som helst....

Här kom solen tillbaka på kvällssidan, planerna var ganska klara, fiske of course och idag fyllde vi hela båten med ett stycke svägerska, eller hm, kanske man borde skriva ett stycke till svägerska  *funderar* och hennes fisketossige yngre son. Eftersom att det ju är blodigt allvar för en annan så måste det ju tävlas, jag och lill-sonen utgjorde ett lag, särbot m ickefiskande syster (så ska det vara, ojämt och härligt!) fick bli motståndarlaget och tro det eller ej men MITT LAG VANN med en massa abborrar mot nån ynka eller två för det andra laget!

Slutet gott, allting gott alltså, och litentanta är nöjd och glad, fotolös som vanligt när jag sitter här uppe i Lappmarken men det är jag ju van vid, vid det här laget, och huvudsaken är inte att man deltar utan att man vinner, liksom!
1 Anonym:

skriven

Nattinatti, höres imorron! Löööv



.. och de är här äääääcklgit http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5519013.ab

2 Anna:

skriven

Hehe!

Jasså minsann.. Och jag som TRODDE att du skulle öva dej på att FÖRLORA!! fniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: