- Nu vet jag varför jag är som jag blev!




I morse var jag inte glad
inte alls....

Vissa särbos var särskilt svinaktiga och
jag hade en otroligt otrevlig stund minst sagt...
(i drömmen alltså, men ni vet ju hur det är, man
vaknar upp, fly förbannad och helt övertygad om
att den som ligger där bredvid och snarkar så gott,
den borde egentligen dra..... ja...väck med honom!)


Såhär i efterhand kommer jag inte ihåg så mycket,
han var visst nåt partydjur, fest, fest och än mer fest
och mig sket han fullständigt i......  Tydligen hade jag
inte bara....puttat till honom ett par gånger, ordentligt!
utan även gett mig på att förklara vad jag drömde om..

Mina puttar, som ivf i mitt minne gränsade till en rak
höger
, minns han inte öht men jag har själva känslan
kvar i händerna så det måste bara ha hänt :-D

Raglade upp, hivade imig medicin, klockan var ju bara
7 på morgonen, käkade en bulle och somnade om
tämligen omgående medans han bara snarkade på.

In i nya drömmar igen, den här gången fick jag ett
klart besked på varför jag hade/har ont i ryggen ivf,
jag fick titta på en röntgenbild och där syntes klart
och tydligt att min rygg var av, helt och hållet så att
svanskotan, som i drömmen började betydligt högre
upp än på bilden, liksom bara skramlade runt därbak..

Så nu vet jag, för visst tror ni väl på era drömmar?
Mitt särbo är otroget, skåpsupande och min rygg
har råkat gå av... Ok, då behöver jag aldrig mer
skylla på PMS eller annat, jag är ju ett offer haha!

Jag har rätt att vara en bitch och det kan jag ju leva med!
1 Thalina:

skriven

Hoppas att du drömmer lite trevligare drömmar som du kan njuta av.ha det så gott kram Thalina

2 jeanette:

skriven

visst är det häftig med drömmar som känslomässigt blir kvar när man vaknar... så som en känsla i en hand... kunde inte låta bli att skratta gott, men tur att det bara var drömmar...



ha det gott.

kram!

3 gladulle:

skriven

Ja i bland spelar drömmarna oss ett spratt, hoppas du drömmer roligare drömmar i natt.



Kram:)

4 Anna:

skriven

Haha!

Ja visst är det skönt att det "undermedvetna" talar om "sanningen" för oss...

Om jag ska tro på mina, så är jag och G påväg med flygplan någonstans... Vet i tusan inte bara vart... Kanske uppföljaren kommer i natt... Hihi!

Kram och ha en toppenhelg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: