- My brain is on overload #/&¤!?!#% ?!


(tagit en riktig rövare o lånat bilden från Sam Zodiac....som sagt var, hjärnsläpp här....)


Idag har det varit mycket, väldigt mycket.....
man behöver definitivt inte vara hjärnkirurg för att hamna
i lägen på sitt arbete där man verkligen måste använda sin
skalle till annat än tofs-hängare.......

Alldeles för mycket saker att komma ihåg samtidigt gör min arma
skalle alldeles tom och sådär vakuum-aktig.....
minsta lilla information som matas in bara *schvooooop* åsså har
det mer eller mindre imploderat, pang!!, sådär mitt i den stora
 tomheten kallad skalle.....

Jag kan inte en enda jädra limpsort, förstår inte skillnaden mellan
ditten och datten och jag fjantar runt och försöker se jääääääädrigt
upptagen ut i stället...

Huvva för dagar som den här
det bara kryper inuti mitt huvud
kanske träningsvärk?

Nja
inte får jag det av absolut ingenting
eller?

(och ni måste titta väldigt nooooga in i bilden
liksom låta den sjunka in sådär....
DÅ ser ni ungefär hur det är i min skalle
alldeles precis just NU....)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: