- Liten fjällvy



Exakt precis NU tar batterierna slut i kameran.... det var inte roligt, just när vi började
närma oss de ställen där jag skulle kunna fått möjlighet att knäppa ordentligt....

Här står vi ivf på Borgadammen (rätta mig om jag har fel) på vänster sida, som inte syns,
finns Borgahälla, själva målet för dagens utflykt.... Nå ja, fjällen springer inte iväg och jag
ska nog uppåt myggtrakterna nångång till i sommar!
(det gråa är dimman/molnen kvar efter det obligatoriska regnvädret som alltid möter
oss när vi väl tar oss de hela 5 milen till Borga....)
1 Eva-camilla:

skriven

Helt underbar bild! verkligen..så man kan drömma sig bort..men typiskt med batteriet..aldrig får man vara glad :D

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: