- Jag har kapitulerat....




Nu orkar jag inte strula mer med Internet Explorer, inget har blivit bättre oavsett om jag uppdaterat eller hållit mig på den säkra sidan..... Har dock inte hunnit med att testa av Firefox så mycket ännu men rent användarmässigt känns ju skillnaden minimal mot nya Explorer, håller tummar och tår för att det ska flyta lite smidigare nu mot tidigare!

Vill du också prova nyaste Firefox 3.5 på svenska så klicka bara här

(om ni undrar vad särbot pysslar med när han är här i storschtaan så kolla bara här, sista länken han delade med sig av, inte vet jag, så illa kändes det ju inte men....lite stort kanske?) o sen lär väl borgarpacket höja pensionerna betydligt innan han kan köpa det också misstänker jag ;-)
1 Lindis:

skriven

Hoppas det fungerar bättre nu, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: