- Jag är vaken



nästintill ivf....... *gäääääääääääääääsp*
Idag ska jag vara i värmen, kör utan mina
älskade långfillingar alltså, ovant men en
bra idé då man slipper mycket av det där
rinnande grejset man har i ansiktet....

Så gomorr
och på ve gurken!
1 Anna:

skriven

God "morgon"!!

Jag fick konstigt nog lov att sova för kattungarna i natt... Undrar om dom konspirerat inför kommande nätter... Hmmm... Lugnet före stormen, liksom...

Nå väl... Tänker inte spekulera vidare i detta... Hihi!

Sitter just nu och njuter i fulla drag på uteplatsen... Ingen sol, men varmt är det och när kaffet är urdrucket, så ska jag köra en runda bland traktens loppisar...

Kram och ha en fin dag!!

2 Lindis:

skriven

HOppas du har en fin dag, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: