- Ja må hon leva!





Ja må hon leva
ja må hon leva
ja må hon leva uti hundrade år!

Grattis på sig mamma,
vi synes i eftermiddag!


(och nu måste jag iväg till låssasjobb!)
1 Thalina:

skriven

Grattis till din mamma och en stor kram till både dig och henne Thalina

2 gladulle:

skriven

Grattis till din mamma:) hoppas ni får en trevlig dag.

kram

3 Ea:

skriven

Åh herregud vad jag skäms!



Du vet din polare på hemslöjden. Vi köpte först ett armband till Mats och glömde betala i tid. Armbandet var skitfint så jag blev avis och beställde ett till mig också. Tro på fan, jag glömde betala det också. Fick kasta mig in på internetbanken nu och betala det. Men jag tror att hemslöjdsguden straffat oss för det för Mats armband gick sönder. Ja, det var bara det. Jag skäms.



Bah, därifrån kan jag aldrig mer beställa något.

4 mamma:

skriven

Tack för den fantastiska presenten som ni har gett mej. Jag blev verkligen överraskad och glad förstås och tack för en trevlig dag tillsammans med er.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: