- Ja gråt inte för min skull......

även om jag måste kliva upp FÖRE jag normalt sett ens somnat,
jag menar, hela världen är ju full av människor som kliver upp hur
tidigt som helst en jädra massa dagar i veckan som helst...

men jag
jag finner det tämligen omöjligt att knöla in nån sömn alls  när jag
måste upp senast halv 6.... buss till busstation går nämligen 06,07
och bussen upp till lapplandet redan 06,55....

YIPPIEEEEEEEEEEEEEEE.........
och jag vet att det är ett i-landsproblem...

så antingen ska jag av nån helt outgrundlig anledning, och inte bara
av några fjaskiga sömntabletter för de funkar ju inte alls SÅ bra, sova
snart då.... eller så vakar jag i natt, lite synd dock om jag ska orka med
fisket i morgon....

*surar*

loggar ivf ur nu,
ni slipper mig
för nu ivf.....
(o jädrar om grannungarna inte somnar snart!!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: