- I dag regnar det....


(bild lånad från Vk)


 

Så korkat det blir ibland, kommer ju direkt från bilen in i lägenheten
och det första jag gör är ju givetvis att kolla vädret i tidningen.........
Duh.... jag behöver inte läsa dagens Vk för att få reda på att det regnar
mycket här direkt, men tydligen är det så man ska göra om man är en
litentanta.....

Tydligen ska det fortsätta under dagen men lugna sig i natt, återigen Vk
och jag kan bara konstatera att jag inte behöver klippa nån gräsmatta idag heller...
1 gladulle:

skriven

inne aktiviteter i dag låter som en bra ide, själv ska jag strax ge mig ut i garaget och måla färdigt dotterns garderob, den har ju "bara" stått där ute i 2 månader.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: