- Högland, byn utan mobiler?



Om utifall att någon försöker få tag i mig,
eller särbot, via mobilen, så måste jag
bara få upplysa om det lilla faktum att det
är nåt tjall......

Kommer ett ynka sms nångång ibland,
annars råder mobiltystnad... Kan nån av
de två master byn har begåvats med farit
illa av åskvädret tidigare i veckan eller är
det bara Telia som genomskådade särbots
fenomenala idé om att vi skulle surfa på
varsin uppkoppling?

Nå ja, vi drar ut på fiskestråt för variations
skull, nu gäller en mer muslimsk klädsel,
inte en gnutta litentanta ska sticka ut för
trots de nästan 24 graderna så vägrar jag
bli uppäten och upptuggad den här svängen...

O nu ska JAG plocka mest fisk, bara så att
ni vet om det, ok?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: