- GO Pepsi, GO!!



Som den goda läskkonsument jag nu en gång är, och av den nobla drycken Pepsi förstås så glädjer mig artiklar som den här väldigt mycket!

"Läskedrycksjätten och Coca-Cola-rivalen Pepsico överträffade
analytikerkårens förväntningar genom att redovisa en stabil vinst
för årets andra kvartal."

Frågan är dock, kanske borde jag höra av mig till Pepsico och begära en del av vinsten, kan omöjligt finnas nån mer lojal och köpvillig konsument än litentanta herself? Enbart närheten till affärer har nästan fördubblat min Pepsi-konsumtion det sista året, om inte annat kan jag också meddela att Pepsi är mumma för trötta laktosintolerans-ömma magar ;-)



 
1 justine:

skriven

hej vännen hoppas din dag har varit fin , härlig kväll kram justine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: