- En gnutta av himlen!



Alldeles precis NU upptäckte jag vad som fanns kvar i mitt vardagsrum
-en hel stor påse lösgodis!!!!

Fd grannen från byn glömde kvar allt sitt godis när han o särbot åkte ut
på sin shoppingtur/returtrip tillbaka till byn!!

Så nu sitter jag här, dotter troligtvis framme i Stockholmia, förhoppningsvis
mött av sin käre fader, särbot studsande hem över norrländska mardrömmarna
till vägar och bara JAG hemma, bara jag i denna stad! 

Ursäkta en elak morsa but
I feel goooooooooooood !



1 Linslusen:

skriven

Är väl inte över förtjust i Alexander jag heller, men den sången satte sig på något vis. Det är väl för man lider med de 13 som får ett sådant tragiskt slut...

2 Anna:

skriven

Låter NAAAAJZ!!

Men du är ju inte ensam...

Det är ju du OCH en STOOOR påse godis... L

Stor blöt kram, för här är rena rama skyfallet...

3 Anonym:

skriven

kul att du tittade in hos mej.

klart att det är super skönt att få vara bara själv ibland..

jag har precis stängt in mej i sovrummet med datorn för min egna blogg tid, bort från både ungar , djur , och gubbe



nice

kram på re

4 pillan:

skriven

hej igen..

det var jag som lämnade kommentaren ovanför..

virrpanna som jag är glömde jag fylla i vem jag var..

hihi

men det var jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: