- Det brinner!!

Jag har ett extremt bra luktsinne, trots mina cigaretter, och nu VET jag att det brinner någonstans, vad gör man då? Jag kan väl inte bara ringa och larma utan att ens se en eld?! Verkar väl aningens hysteriskt minst sagt men fakta kvarstår, det brinner för jag känner lukten ända in i mitt sovrum, har varit ute på balkongen, nere på "tomten" och ingenstans ser jag vare sig brandrök eller eld....

Jag hittade det, fan vilken näsa jag har alltså!!! En kvartersgård här på området brinner och de misstänker att den kan vara anlagd!!! Jaha, inte är jag så nöjd över den här snoken inte.... för det är inte kul att känna doften...... (23,42 kom artikeln in.... då hade ju redan jag kunnat larma...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: