- Barnaby vs Rebus?




Tror att jag vuxit ur Morden i Midsomer, till slut blev byarna för röriga, morden för fjantiga och avsnitten för långa..... Nu känns den nedsupne, ettrige skotske kriminalinspektören John Rebus (Ken Stott) bra mycket mer spännande och givande att fånstirra på än gamle favoriten Tom Barnaby (John Nettles) käbblande med sin assistent DS Ben Jones (Jason Hughes)..

Som vinnare står alltså Rebus och jag ser framemot tre fredagskvällar i soffan med lagom mängd frustration, helvete vad han super ändå?! och lagom mängd hjärnaktivitet, även om jag listat ut själva intrigen efter bara några ynka minuter med Rebus på hans "uppfostringskurs" haha!

1 Lindis:

skriven

Jag har inte följt den serien, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: