- Även bloggare får krypa



Har ju tidigare skrivit om Katrin Zytomierska och hennes vassa både penna och käft, som jag f.ö faktiskt gillar, inte alltid men det händer oftare än det stör om jag ska sammanfatta det. Nu blev jag däremot liiiiiite förvånad, nog för att jag vet att man inte slutar vara människa bara för att man går och blir en bloggande C--kändis så trodde jag kanske att hon hade lite mer självförtroende bakom sin trut...

Det här inlägget i dagens blogg känns så sorgset desperat att jag vet inte vad.... Då kan vi prata om att lägga ut sitt privatliv till allmänt beskådande, eller hur? Själv har jag svårt att förstå hur hon tänker, vad hon vill ha ut av det hela och hur i hela världen nåt ska kunna bli bättre av att lägga ut en sån kravlista, för det är ivf vad jag ser framför mig när jag läser hennes punkter.... Blir man mer älskad av sånt? Jag är ju allt annat än expert på kärlek och förhållanden så jag ska väl ändå vara tyst men jag blev så paff själv, undrar hur det ska bli..............

vem hon är tillsammans med? Eeeeh, jo, det sk säkra kortet Bingo Rimér, need I say moore ;-) ?


Ok, det får väl vara dagens skvaller antar jag, men visst måste
det väl vara ok att reflektera över det när hon väl hängt ut allt så?


uj uj uj, bland kommentarerna ges det många vinkar om
att vissa av oss bloggläsare är lurade.... oops, är jag alltså
en av dem....?

1 Anna:

skriven

Ja, TJOSAN!!

Vad ska man säga...?? Hmm...

Jag säger att en cp-skadad har troligtvis mer insikt och fattar med största sannolikhet bättre än Bingo och Katrin tillsammans...

Vad jag säger mer...??

Att hon pekar finger och själv tillåter... L

Men det är ju mitt sätt att se på saken... blink

2 Anna:

skriven

...och ja, jag tror för övrigt att det är ett "skämt"... Men ett ganska smaklöst och provokativt sådant...

3 Lina:

skriven

shit hon är ju smått skadad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: