- 20 saker ni inte vet om en litentanta!

Tjyvlånar det här från dottern, som lånat det från AnaBanana ;-)

Jag har insett att min senaste kyss:
ett tag sen....hmmm, eller är jag senil? var väl särbot misstänker jag
Jag pratar: ofta, säkerligen för högt och med liiiiite för mycket "förstärkningsord" i det hela.....k**en .....
Jag avskyr när folk: snackar skit,  åsikter är bra men tänk före!
Min bästa vän är: ....... jag har ju särbot alltså, sen har vi ju en viss Millaca som ploppar inom ibland
Min första vän heter:  kommer inte ihåg om det var Åsa eller Ann-Marie först? vi på femman ivf!
Kärlek är: suspekt, inte min starkaste sida då jag mer är en realist  *nickar bestämt*
När jag borstar tänderna:  pinkar jag OCH läser, måste alltid få nåt gjort samtidigt! (har jag inte gjort det här förut? hmm)
När jag lagar mat: gruvar jag mig för slutresultatet och fokuserar mig på musiken istället!
Jag saknar: oftast pengar, heltidsarbetande och cyklandet!
Jag är rädd för:  tandläkaren.....totalt paniskt desperat livrädd

Den värsta känslan är: illamåendet innan man ska spy... yuck :-O
Den bästa känslan är: löning, att ha jobbat bra som f-n!
Jag är bäst på: det mesta ;-)
Jag är sämst på: att tala sanning, och icke att förglömma, förlora i spel eller fiske!!
Om jag var ett djur skulle jag vara: en tjurig åsna
Min mobiltelefon är: skruttig, silverfärgad och usel!
När jag vaknar på morgonen: tar jag medicinen
Just nu tänker jag på att: jag är såååååå sugen på ost.....
Barn är: bara härligare o häftigare ju äldre de blir, och nu, nu talar jag sanning!


nu ser jag att hela inlägget är hur rörigt som helst, alltså inte här i publishme.se men när man ska läsa det......suck, jag lär mig nog aldrig firefox och ubuntu, jag är den magiska häxan som får allt att krångla bara genom att befinna mig i samma rum verkar det som....
nå ja, annan dag kollar jag upp det, inte nu, gammal o trött o vill nog hellre ha en macka ;-)

1 En Oskriven Framtid:

skriven

Vad kul att få lära känna dig lite bättre med detta inlägget!Är så glad för att du hittade mig, dina kommentarer är viktiga för mig! Alla tips är otroligt värdefulla, ska under dagen kolla upp ryggkliniken och mannen med hustrun på nätet och se vad dom har för tips! Har en veckas semester till jag börjar på rehab igen, sen får vi se vad som väntar i höst!



Jag hade inget val att flytta hem eftersom jag inte fick några pengar när jag slutade skolan varken från försäkringsbolag, försäkringskassa eller socialen. Försäkringsbolaget föreslog hemtjänst för att jag skulle klara mig själv, men det kändes inte så attraktivt när man är 23 år!



Tack för att du finns! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: