Yamaha 340 med en ET 250-motor



Just det, skulle ju ha öst in härliga bilder från dagarna i obygden men kylan var för bister, hann bara med ett par svängar och jag har inte ens studsat en meter på särbots lilla "moppe-skoter"...lite tråkigt, men den står kvar, kanske finns det nån mer lagad senare mot våren när solen värmer lite mer? Visst är den bara för söt?, liten, nätt och ett totalt ofjädrat åk, sånt som är kul att studsa omkring med en varm vårvinterdag...Fort går det inte men jobba får man :-)
1 Thalina:

skriven

Moppe-skoter skulle jag nog inte våga köra eller åka med.Det räckte i somras när jag åkte bakpå en eu-moppe.Tänk att detta är skrivet av en före detta så kallad spätta,då var det BSA.TRIUMPH,SILVERPIL och BLÅ STINGET som gällde.Nu får jag vara glad att jag kan cykla haha.Expressen och dylika tidningar har jag inte mycket till övers för.Se bara söndagsbilagorna jag brukar kalla dem för porrbilagor när särbon drar hem dem. Kram THALINA

2 litentanta:

skriven

den här är precis lagom för en kvinna i sina bästa år skulle jag vilja påstå, FAST man får se till att inte ha halsbränna eller något innan för efter ett par timmar på den här....uj uj, då har man ändå studsat upp det mesta en våning, eller två!



kramen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: