-Vilket underbart väder!

Har varit ute o promenerat, ljuvligt väder m sol och plusgrader (ivf väldigt nära) och det är så skönt att få in lite färsk om än kanske inte lika fräsch som uppe i byn.... Hade med mig kameran och ska sätta mig och gå igenom bilderna nu tänkte jag, hoppas, hoppas att det blir några värda att spara...

Även om jag har en stor skärm på kameran är det svårt att veta riktigt förräns man lagt in dem på datorn och åtminstone hunnit beskära dem lite, är ju allt annat än en proffsfotograf utan trivs bara med att titta på världen genom en lins. Ska bara försöka att lära mig att fotografera annat än natur tänkte jag, nu när jag ju faktiskt är tillbaka i stan så är risken väldigt stor att det ramlar in nåt hus eller än värre, en människa i fokus... Blir bara tjafs när jag får såna saker med...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: