-För idag fyller Myh 17 år!!!!

För idag fyller lillrompan år!!! 17 år gammal minsann
och ingen firning alls  här........
Känner mig som en megastor svikarmorsa just nu,
 men ok, ok,
självömkan o tycka synd om sig själv än mer hör liksom till tanten såna här dagar :-)

Men för att fira lilla rompan ska jag visa lite söta bilder,
och bli inte förbannad nu Myhsan, jag menar bara väl, så ini i norden,
och nog måste väl hela få världen se vilken guldklimp som jag varit med o producerat? ;-)

          
 
       

Kramar om världens bästa och lovar stort smask o paket i massor bara "löningen" kommer!

1 Tina:

skriven

Vilken fin tjej!!! Min Jennie, snart 17, hade nog fått ett utbrott om jag lagt ut hennes gamla skolfoton på bloggen.. ha ha..!! Kram i KYLAN!! Tina

2 litentanta:

skriven

hehe, min har inte sett det än.... men va fasan, visst är hon söt? nu blev jag rädd... hoppas att hon är på gott humör när hon tittar in idag, annars lär jag väl få veta det...



kramen baka (o jag försöker att inte nysa samtidigt)



3 virpi:

skriven

Vad fin o vacker hon är.

Brås säkert på sin mor..)

Hoppas att hon inte stryper dig nu...

4 litentanta:

skriven

o nu skrämmer ni snart skiten ur mig.. :-O (hoppas att hennes första riktiga lön gör henne så glad o lycklig att hon bjussar morsan på det här ? bedjande ögon mot dottern) men det är inga skolbilder ivf, bara gullegull från dagis ;-)

5 Lindis:

skriven

Hon är så himla fin och grattis till henne, kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: