-Ut på drällning






nu ska jag iväg, vän ringde o jag ska ut o drälla lite,
helt perfekt för då "hann" jag inte m granen idag heller
(om jag har tur alltså)

1 Ea:

skriven

Och jag var tvungen att drälla iväg till Vilhelmina så våran gran står också kvar och där lär den stå tills vi kommer hem i februari. Jag stängde ju i alla fall av ljusslingan och släckte stjärnorna i fönstret ;).

2 Anmaja:

skriven

Jag har ingen gran så jag kan gå iväg och drälla med vad jag vill utan att tänka på den! tummen upp

Haenbradag!

Anna

3 litentanta:

skriven

så härligt att åka upp till Villis igen,brrr gamla "hembyn" har ju svinakallt också, igen... jag trivs nog bättre med temperaturer över -15 känns det som... fast ändå, långkallingar o täckisar är väl det man rör sig i mestadels ändå så..? alltså där i... byn tänkte jag hehe!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: