Underfundiga vänner måste visas upp ;-)

Har en helmysig väninna, det låter väl vuxet och bra?, som har en egen blogg. Är allt utom hennes skrivande som fick mig att försöka mig på det här med bloggande, hon skriver nämligen underfundiga och jädrigt genomtänkta inlägg, det finns alltid en tanke bakom och det, det stämmer ju sällan på den här nitiska nattbabblaren, dessvärre...

Alltså, vi pratade om det och hon har inte sabbat för mig på annat sätt än att krossa mina egna förhoppningar om att ens ligga i närheten av hennes texter, men vet ni vad, det bjuder jag på eftersom att hon är just underfundig och banne mig underbar, ivf i omgångar ;-)

Läs dagens inlägg hos Mia, En kopp kaffe? och våga sen komma o påstå att jag har fel!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: