-Uj....nu skämmes jag lite

Har frågat runt lite om nån annan "sett" den "där" reklamen hos mig...o vet ni vad? Ingen ser den, utom jag.... Hur pinsamt är inte det då? (men jag har lite fotobevis har jag, nu kämpar jag för att inte bli helt tokig-förklarad om ni undrar alltså haha)




men nu ska jag sluta, det här är tjafs jag får tjafsa om nån annangång, kanske Gud straffar mig på en gång? hmm, ska fundera över det i tystnad tror jag
1 Ea:

skriven

Hahaha, ja, reklamen är nog baserad på cookies så att den ska rikta sig till dig. Blir väl kristen reklam när du läser så mycket om vad som händer i Gaza. Själv får jag se denna: 'Julunderkläder på Evas Underkläder' samt skvaller om Madonna och Pamela Anderson. Ännu värre.

2 Ea:

skriven

Nu blev det Spraydate. What the?!

3 litentanta:

skriven

har ALDRIG spraydejtat... ivf inte på jädra lääääänge, kan man inte radera dessa dära kakorna ens om man byter dator? hehe!



o underkläder... har välan inte köpt några nya på så länge att de har gett upp vid det här laget...var väl i samband m sprejdejtandet isåfall....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: