-Tragiskt...men jag bara måste

Ikväll blir det jag o hamstern, o en yttepytte-liten godispåse (blev bara sorgligt när jag skulle läsa innehållsdeklarationen på alla burkar, samma skit där...laktos finns i mycket...) så jag gav upp o tog en dubbel Pigalle, garanterad laktosbomb gissar jag men nu, nu ska jag sällskapa m min "vän" Bitchen o snart... kommer eländet som jag hade tänkt att bojkotta...

Let´s Dance alltså.... o som alla andra håller jag på BlondinKitty!!!!, hon har också sin blogg på tv4 , hon är bara för skön på radio och ja, ska det vara en blondin i år så se då banne mig till att det blir rätt!!

Men som sagt var, nu äre gosstund med sällskapssjuk hamster, ljusen får väl tändas sen, ivf dem på borden, för stämmer det som det är sagt har hon ju ett halvår till kvar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: