-Telefonsamtal



- Men vi kan ju höras sen kanske?
- ..............................................
- Jaha.....................
- Ja men ok då, vi kan ju höra i morgon kanske?
- ..................................
- Inte mer ikväll då?

- Nä men jag ska försöka bli trött ikväll.. jag måste väl somna i tid tänkte jag försöka...
- ...............................
- Men OM du skulle råka vara vaken sen då, o kanske skulle vilja röka eller nåt? Kanske vi kan höras då?
- Eeeehhhh, jo men, nu har vi ju pratat 5 gånger idag redan, eller hur?
- .....................................
- Jo men alltså OM du skulle råka, bara kanske vill prata en kortis kanske?
- Jo, jo, du hör ju om jag ringer sen då, men jag tror att det är bra nu, åsså hörs vi imorgon istället?
- .................................
- Alltså, jag kan ringa i morgon istället, vi hörs när vi ska ta morronciggen va?
- ..................................
- Ja, ja.......men OM du skulle vilja kanske du skulle kunna höra av dig lite, kanske?
- Japp, om jag vill så ringer jag, men annars så kan vi ju höras i morgon så väl?
- ....................................
- Ok, pussipusspuss?
- Ja, lööööööööööv å så då.....
- Åssa kramelamen o pussipussen o löööööööööööööööv joooooo o kramen o....
- Ja, men nu lägger jag på!
- Lövilöv, puuuuuuuuuuuuuuuuuuss?
- LÖV LÖV!!!!
- Äckligt mycke löööööööööööööööv..........
- Japp, löv LÖV o natti natti!!
- Kramelamen, lövilövlöv?
- Men nu LÄGG jag på, löv LÖV?!
- Slemmipusselussen o lövilöööööööööööövlöv smaskelaske pussilussi?
- Japp, Löv i jävla lövilöv! Natti! Nu lägger jag på, ok?
- Jaaaaaaaa, löööööööööööövilöv....
- Hej DÅ!!!!!!!!!

åsså hör jag i bakgrunden medans jag trycker av telefonen
- Lööööööööööööövilööööööööööööövilööööööööööövvvvvvvv pussilussilusk?

klick

japp, jag är ingen romantiker......*skäms*
men ha detta i beaktning, vi är inne på FEMTE
året tillsammans.....

LÖVILÖV?!

(kramen på dig knäppo *garvar*)
1 särbot:

skriven

Pussepussesnuttegullegosepussågullekramelamågullegosepussesnuttegosegull

2 litentanta:

skriven

VAD VAR DET JAG SA???????????? herrejestanes,

o bara så att ni vet, jag är varken snygg, sexig,

snäll eller söt asgarvar(men...han är både halvblind och halvdöv hehe!)



lööööööööööv baka då, du som skulle sova nu!

3 särbot:

skriven

pussåkramålööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööv

4 litentanta:

skriven

o eftersom att du INTE ringde igen....hmmmmm? o inte pratar bort en massa tid, ehhhhrrrrm, så kanske jag kan säga natti natti hära istället? ;-) natti natti fisring! o LÖÖÖÖÖV för ända in i....



5 särbot:

skriven

gosegullesnuttego å gullepluttelövegos

nattinatt å gullegull, löööv, puss å kram å snuttegull

Lööövelöööv, pussepuss, kramekram, nattinatt å puss å lööv å kram å gosegos å puss å pussigen å gulledej å puss å löööööööööööööööööööööv å kärlek å gullesnuttan å puss!!!

6 Lindis:

skriven

hähähähä =) Kramen

7 Lindis:

skriven

SVAR: Tack det värmer, STOOOR kram till dig!

8 Ea:

skriven

Jösses, här ska man ju kika in varenda gång det börjar tryta på komplimangsfronten. Finns ju hur många nya fraser som helst att ta till när min gullepluttelövegos kommer hem! :)

9 litentanta:

skriven

hehe, jo du ser, inlandsborna är rent groteskt smöriga, av natur eller inavel? hmmm, det törs jag inte spekulera i ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: