Tack fotbollsfrun!

En lördagskväll och två halvt medvetslösa människor kommer sig till tvn, och därifrån... Så nu sitter jag här o läser ikapp mig på en jädra massa bloggar som jag nästan helt slutat läsa, jag är ju sån, blir superfast för en bloggare tills den skriver nåt "fel"...alltså nåt som inte passar mig, inte så moget och inte så nyanserat men så blir det, o sen tittar jag in där lite senare, nåt halvår eller så, och helt plötsligt garvar jag igen :-)


(bild lånad från aftonbladet)

Fotbollsfrun är en sån, när hon inte snöar in helt på sitt heltidsmammande, som ju jag kommit ifrån en hel del med åren, så kan det komma en hel hög med guldkorn därifrån! Och nä, jag menar kanske inte litterära storverk eller otroligt unika berättelser utan just det här vardagliga som man ju känner igen så väl, sånt gillar jag! Och hennes rappa käft, inte att förglömma, det är en viktig anledning till att jag ska läsa en blogg, munnen ska inte bara le och skratta utan gärna dela ut lite "sanningar" nu och då....

Där hittade jag ivf en länk som jag tycker låter nästintill för bra för att vara sann, ni vet det där med startsidor va? Jag har pendlat mellan lokaltidningen, Vk till vanliga Google och varför inte Adlibris, böcker är aldrig fel, men har väl inte hittat rätt direkt....

Nu däremot verkar det finnas en startsida som både fungerar för en användare OCH gör nytta, låter inte det intressant?






Varje gång du besöker godstart.se så samlar du in pengar till goda ändamål. Inte nog med det, varje gång du klickar på en länk eller köper något från butikerna på godstart.se samlar du in ännu mer.


Klicka dig in och läs mer, jag byter sida from NU och kan lätta lite av mitt dåliga samvete så fort och så enkelt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: