-Ska väl hälsa till er därnere?

Ser att det ploppar in folk från Estockholmo...... kan det vara någon jag träffade här i höstas kanhända? Blir lite lur nu när dottern länkade, har mina aningar men det gör då rakt ingenting, här i lilla staden i norr händer inget nytt, bara en massa bludder från mig alltså, och skulle det vara så att det är "den" jag tror så vet du ju redan om att munnen min går i ett, likaså fingrarna ;-)

Det är faktiskt en ganska kul sak det där med Feedjit kan jag avslöja. som en sån skvallerbytta, eller var det Anita vi kallade dem när dem kom? Ja, jag ser alltså varifrån ev bloggläsare kommer alltså ;-) Nåt du vill ha på din egen blogg? Det är hur enkelt som helst, klicka bara på min Live Traffic Feed nere till höger, eller så kan ni ju få länken här med om ni vill, vassegoda! ( o jag har änteligen lärt mig att man ju kan lägga in länken i bilden, alltså bara att klicka på bilden!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: