-Saker som smyger sig inpå.......

även om man faktiskt fixar det mesta så är det ändå grejer som ....känns....
när man vill vara glad, när man ÄR glad och livet känns helt ok....

det är lite ..... sorgligt? vi har tappat Radio Rix, ingen katastrof i sig lovar
jag men ändå, det enda jag hittar som är värt att lyssna på är ....... Lugna
Favoriter... o den kanalen lockar fram mer än man vill ibland...

(o eftersom att jag ju har en "offentlig blogg" så kanske familjen ser det
här, det är ingen fara, bara lite sorg som slagit till, hårt, ikväll, men det är
väl ok, hoppas jag ivf....)



 


låten är rent symbolisk, människor kommer och går, det är hemskt att lita på
andra när man varit med ett tag...för man vet aldrig, tyvärr, så är livet..... även de
allra bästa försvinner.... även om man inte är släkt, även om man inte har "den"
relationen så blir de så viktiga....
Kategori: Ont
1 Hanna:

skriven

haha, mer orgasmsisk?! :) Samtidigt kanske det inte skulle vara ett sånt jäkla tokigt löfte, orgasmer mår ju alla bra av så kanske jag ska lägga till det på listan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: