-Lite såhär ser det ut

Men jag är vanvettigt oinspirerad, tänk att det har blivit så? Helt plötsligt ska allt ses genom linsen? Nästan så att man tappar själva upplevelsen för att det ska fotas, filmas och förevigas mitt upp i alltihopa...Ganska tråkig utveckling ändå tycker jag....

Den här gången övertrumfade dock verkligheten bilden mångfalt men jag lägger ut två platta och intetsägande bilder får ni ivf se lite av "min" äng, och alla tusen andra som använder av den ;-)




om det här vattentornet finns en sång, antagligen väldigt lokal,
rent bara i min familj o allra mest troligt bara från mig





jag älskar vinterskymningar, här är ån som går till dammen, den absolut näst skitigaste dammen i hela världen, eftersom att den på universitetet väl är klassat som en ren (?!) hälsofara senast jag hörde...tänk på det vid nästa nollning säger jag bara...




det mörknar fort och när jag vände mig om på sista stigsnutten hem så var himlen helt ljuvlig....



1 gladulle:

skriven

Vackra bilder, från min barndomsäng, är uppväxt på Mariehem och gått på Bräntis så man har tillbringat mycket tid på den ängen, men jag har ALDRIG badat i dammen för den var lika skitig för 30år sedan.

2 mamma:

skriven

Oh så vackra bilder. Du är ju jättebra på att fotografera, fortsätt bara.



Kram

3 litentanta:

skriven

jag var så rädd för fåglarna själv att jag nog aldrig skulle ha tänkt tanken på att bada, de var dock argare förr om åren minns jag, eller så är det bara för att man vuxit i kapp o är lite mer respektingivande numera?

4 Myh:

skriven

jag ser vårat vattentorn, jag ser vårat vattentorn =D hahahahaha

5 litentanta:

skriven

hehe! jag måste ju världens mest kassa morsa, vet du vad, nästa jul önskar jag mig en ny hårddisk, eller ivf nytt ram-minne, jag minns ju aldrig nåt ju :-[

"Fööööööööööör jag ser vårat vattentorn, föööööööööööör jaaaaaaaaaaaag ser våååååååårat vattentorn" denhar ju vi också kört ja!!



löööööööööööööv unge!! lööööööööv



6 Myh:

skriven

Men lägg av :) du är bäst ju!

7 litentanta:

skriven

hehe, ja det vet jag ju, fiskar bara efter lite komplimanger gör jag ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: